Fotogaleria

Powrót

Fotorelacja z Targów InnoTrans 2014 w Berlinie:

VOSSLOH
Koncern zaprezentował jak co roku lokomotywy spalinowe jednokabinowe i klasyczne liniowe.
Poniżej zdjęcia lokomotywy liniowej Eurolight serii 68001 z przekładnią elektryczną opartą na silniku spalinowym CAT C175 z prądnicą główna ABB.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Lokomotywy jednokabinowe to pojazdy typu DE24, G6 i G12:

Kliknij aby powiększyć  


Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  


Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



W dziedzinie lokomotyw VOSSLOH zaprezentował też makietę lokomotywy EuroDual, czyli lokomotywy elektrycznej wyposażonej również w napęd spalinowy do normalnej pracy trakcyjnej, a nie tylko dojazdowej typu: "Last Mile" jak u konkurencji.

Kliknij aby powiększyć  



VOSSLOH zaprezentował również pojazdy pasażerskie.
CityLinkt do trójczłonowy, niskopodłogowy, jednokierunkowy, wsparty na czterech wózkach skrętnych lekki pojazd szynowy przystosowany do jazdy po torze normalnym z prędkością 80 km/h. Pojemność pasażerska przy 4 osobach / m2 to 250 miejsc.
Producent oferuje tramwaj w systemie jednonapięciowym lub wielonapieciowym: 750V prądu stałego / 1500V prądu stałego i 15 kV prądu zmiennego / 25 kV prądu zmiennego oraz w wersji diesel-electric. W prezentowanym egzemplarzu napęd realizują 4 silniki trakcyjne o mocy 125 kW każdy zabudowane w wózkach napędowych (skrajnych).
Wszystkie drzwi pasażerskie wyposażone są w wysuwane stopnie.
Pojazd ten został wyprodukowany dla miasta Karlsruhe i będzie obsługiwał linie podmiejskie jak również miejskie korzystając wtedy z klasycznych linii tramwajowych.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Drugim pasażerskim pojazdem zaprezentowanym przez firmę VOSSLOH jest pojazd TW3000 (typ: GTZ6-H) wyprodukowany wspólnie z ALSTOM i Heiter Blick. Pojazdy te produkowane dla przewoźnika Ustra w Hannoverze zastępować będą eksploatowane tam od 30 lat pojazdy TW6000. Pojazd ten jest dwukierunkowy i przystosowany do jazdy po torze normalnym i zasilany napięciem sieciowym 600V prądu stałego.
Napęd realizują cztery silniki trakcyjne o mocy 125 kW każdy, a jego prędkość maksymalna wynosi 80km/h. We wnętrzu znajduje się 54 miejsc siedzących i 121 stojących.
W Hannoverze będą mogły być eksploatowane tylko na trasach z wysokimi peronami, gdyż nie posiadają rozkładanych stopni jak np. w pojazdach TW6000.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  





Do początku strony



Powrót