Kolej     |     Tramwaje     |     Metro     |     Mapa sieci trakcyjnej     |     Symulator tramwaju NGT6

Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Fotorelacje     |     Książka Gości    


Fotogaleria

Powrót

Fotorelacja z Targów TRAKO 2013 w Gdańsku:

W dniach 24-27 września 2013 roku odbyła się w Gdańsku jubileuszowa X edycja Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO.
Ekspozycja miała miejsce na terenach Międzynarodowych Targów Gdańskich S.A. w nowej siedzibie Centrum Wystawienniczo Kongresowym AmberExpo przy stadionie PGE Arena.

Kliknij aby powiększyć   Stadion PGE Arena

Kliknij aby powiększyć   AmberExpo - MTG S.A.


Tabor kolejowy prezentowany był na torach wystawinniczych w ramach przystanku kolejowego Gdańsk - Stadion Expo.

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   
Wystawa Taboru - Gdańsk Stadion Expo



We wszystkich halach wystawienniczych jak co roku znajdowały się stoiska firm i instytucji z branży transportu szynowego.

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Wybrane stoiska wystawiennicze w halach AmberExpo podczas TRAKO 2013



Na troch ekspozycyjnych swoje pojazdy prezentowały: H. CEGIELSKI FPS, PKP INTERCITY S.A., PESA Bydgosz S.A., NEWAG Group, SIEMENS, SOLARIS, VOITH Turbo i VOSSLOH.
Od czwartku prezentowany był dla zwiedzających pierwszy ze składów PENDOLINO zakupionych od koncernu ALSTOM przez PKP IC.


H.Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych zaprezntowała przedziałowy wagon 1-ej klasy serii 166A.

Kliknij aby powiększyć   Wagon 166A

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Siedzenia w przedziałach

Kliknij aby powiększyć   Elektroniczna tabliczka rezerwacji

Kliknij aby powiększyć   Toaleta





PKP INTERCITY S.A. zaprezentowały kilka wagonów pasażerskich które trafiły do floty przewoźnika w ramach ostatnich kontraktów na zakupy i modernziację taboru przy dofinansowaniu Unii Europejskiej.
Wagony były prezentowane do środy. We czwartek ich miejce zajął skład ED250-001 - Pendolino.

1) Wagon serii 156A wyprodukowany przez H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych to przedziałowy wagon pierwszej klasy.

Kliknij aby powiększyć   Wagon 156A

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Przedział biznesowy


Kliknij aby powiększyć   Przedzial 1-ej klasy

Kliknij aby powiększyć   Korytarz

Kliknij aby powiększyć   Toaleta


2) Wagon serii 168A to zmodernizowany przez NEWAG S.A. jeden z 10 wagonów serii 111A klasy drugiej z bezprzedziałowym wnętrzem, przystosowanych w ramach modernziacji do obsługi podróżnych o ograniczonej możliwości poruszania się.

Kliknij aby powiększyć   Wagon 168A

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Wnętrze



Kliknij aby powiększyć   Toaleta mała

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża - wg wymagań TSI



3) Wagon 111Arow to zmodernizowany przez firmę PESA S.A. wagon drugiej klasy przystosowany do przewozu rowerów.

Kliknij aby powiększyć   Wagon 111Arow

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Wnętrze

Kliknij aby powiększyć   Toaleta

Kliknij aby powiększyć   Przedział rowerowy


4) Wagon 113Aa to zmodernziowany przez firmę PESA S.A. wagon barowy.

Kliknij aby powiększyć   Wagon 113Aa

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Widok przestrzeni barowej



Kliknij aby powiększyć   Kuchnia

Kliknij aby powiększyć   Przedzial służbowy




Poniżej zdjęcia składu dużych prędkosci ED250-001 (Pendolino):

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
ED250-001



Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty

Kliknij aby powiększyć   I klasa

Kliknij aby powiększyć   II klasa

Kliknij aby powiększyć   Monitory i oświetlenie wnętrza

Kliknij aby powiększyć   Indywidualne oświetlenie przy fotelach

Kliknij aby powiększyć   Rozkładany stolik

Kliknij aby powiększyć   Numeracja miejsc równiez w Braillu

Kliknij aby powiększyć   Toaleta

Kliknij aby powiększyć   Wózek napędny niestety bez wychyłu



25 września odbyło się uroczyste podpisanie umowy pomiędzy PKP INTERCITY S.A., a NEWAG S.A. na modernizację 20 lokomotywy spalinowych serii SM42.

Kliknij aby powiększyć   Podpisanie umowy na lok. SM42




Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. zaprezentowała spalinowe zespoły trakcyjne serii Link w wersji dla województwa zachodniopomorskiego oraz w znanej z targów berlińskich wersji dla kolei niemieckich Oberpfalzbahn.
Z rodziny pojazdów elektrycznych zaprezentowany został EZT "Elf" w barwach Warmii i Mazur oraz znany też z berlina elektrowóz serii Gamma Marathon 111Ed.


SA139 (Link):

Kliknij aby powiększyć   SA139-002 (Link)

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Przedział pasażerski


Kliknij aby powiększyć   Toaleta>

Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty



600-003 (Link):

Kliknij aby powiększyć   600-003 (Link)

Kliknij aby powiększyć   Wnętrze pasażerskie



EN62 (Elf):

Kliknij aby powiększyć   EN62-001 (Elf)

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Wnętrze pasażerskie


Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty



111Ed-001 (Gamma)

Kliknij aby powiększyć   Elektrowóz 111Ed-001 (Gamma)




NEWAG Group zaprezentowała elektryczny zespół trakcyjny 31WE "Impuls" w barwach Kolei Dolnośląskich, który pobił rekord prędkości EZT polskiej produkcji osiągając prędkość 211,6 km/h na Centralnej Magistrali Kolejowej.

Kliknij aby powiększyć   31WE-005 (Impuls)

Kliknij aby powiększyć   Wnętrze pasażerskie


Drugim zaprezentowanym pojazdem była lokomotywa typu 15D o oznaczeniu kolejowym ST48-002. To drugi egzemplarz z 30-tu zamówionych przez PKP CARGO S.A. zmodernizowanych lokomotywy spalinowych serii SM48.

Kliknij aby powiększyć   ST48-002

Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   
Wnętrze kabiny



Spółka NEWAG Gliwcie S.A. zaprzentowała pierwszy polski wielosystemowy elektrowóz E4MSU "Gryffin" znany już z targów berlińskich 2012r.

Kliknij aby powiększyć   E4MSU-001 (Gryffin)

Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty



SIEMENS zaprezentował lokomotywę elektryczną serii Vectron DC w barwach DB Schenker Rail Polska S.A. To jeden z 23 sztuk jedosystemowych elektrowozów przewoźnika DBSRP, które otrzymały dopuszczenie do eksploatacji na terenie Polski.

Kliknij aby powiększyć   Vectron DC

Kliknij aby powiększyć   Pulpit

Kliknij aby powiększyć   Przedział maszynowy

Kliknij aby powiększyć   Agregat sprężarkowy

Kliknij aby powiększyć   Tablica pneumatyczna



SOLARIS Bus&Coach S.A. zaprezentował prototypowy egzamplarz trójczłonowego tramwaju dla Jeny.

Kliknij aby powiększyć   Tramino dla Jeny

Kliknij aby powiększyć   Tabliczka znamionowa

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Pulpit motorniczego




Firmy VOITH i VOSSLOH zaprzenetowały znane już z poprzednich edycji targów lokomotywy spalinowe z przekładniami hydraulicznymi.

Kliknij aby powiększyć   VOITH Gravita 15BB

Kliknij aby powiększyć   VOSSLOH G6




Kolejna, XI edycja targów TRAKO odbędzie się w 2015 roku .







TRAKO 2013
Międzynarodowe Targi Kolejowe

Organizator:
Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. - Gdańsk - AmberExpo
www.trakotargi.pl
www.mtgsa.pl




Do początku strony



Powrót





Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Książka Gości    

©2004-2017 TRANSPORT SZYNOWY
www.transportszynowy.pl