Kolej     |     Tramwaje     |     Metro     |     Mapa sieci trakcyjnej     |     Symulator tramwaju NGT6

Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Fotorelacje     |     Książka Gości    


Fotogaleria

Powrót

Fotorelacja z Targów InnoTrans 2010 w Berlinie:

REMARUL:
Na targach swoje pojazdy zaprezentowała po raz pierwszy rumuńska firma REMARUL, która wykonała modernizacje lokomotywy spalinowej serii FAUR LDE2100 (w Polsce ST43) oraz lokomotywy spalinowej FAUR serii 73.

Lokomotywa FAUR LDE2100 przeszła gruntowną modernizację, która obejmowała zastosowanie nowoczesnego, wysokoprężnego silnika spalinowego CATERPILLAR 3512C, prądnicy trakcyjnej GFP560M8, asynchronicznych silników trakcyjnych GDTM 533F, spręarki srubowej TA22E, mikroprocesorowego sterowania, hamowanie elektrodynamicznego, zintegrowanej tablicy pneumatycznej KNORR-BREMSE oraz nowych stanowisk maszynisty w klimatyzowanej kabinie.
Zmodernizowane zostały również wózki.
Po modernizacji lokomotywa zyskała oznaczenie CARPATHIA 2300 DE (Diesel - Electric AC-AC).

Kliknij aby powiększyć   Lokomotywa CARPATHIA 2300 DE

Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Silnik CATERPILLAR 3512C

Kliknij aby powiększyć   Prądnica trakcyjna

Kliknij aby powiększyć   Przetwornice trakcyjne

Kliknij aby powiększyć   Przedział chłodnicy i sprężarka

Kliknij aby powiększyć   Wózek




W zmodernizowanej lokomotywie FAUR serii 73, która otrzymała oznaczenie CARPATHIA 13 DH (Diesel - Hydraulic) zastosowano nowoczesny silnik spalinowy CATERPILLR 3508B z którego moment obrotowy przenoszony jest na zestawy kołowe przez hydrauliczną przekładnię trakcyjną TH-2. Zastosowano również zintegrowaną tablicę pneumatyczną KNORR BREMSE, nowa sprężarkę - śrubowa TA11H oraz mikroprocesorowy układ sterowania.
Przebudowana została kabina maszynisty, w której zastosowano nowe stanowiska sterownicze oraz klimatyzację.

Kliknij aby powiększyć   Lokomotywa CARPATHIA 1300 DH

Kliknij aby powiększyć   Lokomotywa Pulpit maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Szafa elektryczna w kabinie





Do początku strony



Powrót





Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Książka Gości    

©2004-2019 TRANSPORT SZYNOWY
www.transportszynowy.pl